2010.12.21

Hallå i stugan. nu sitter jag på jobbet igen och här ska jag sitta till 17:00. Hoppas att inte tågen ballar ur igen när jag ska hem, jag vill ju hinna träna med min syster! Så att man hinner träna nån gång denna vecka, för sen är det ju full rulle!

Intervjun gick väldigt bra, fattar inte varför jag var så nervös innan. Imorgon får jag reda på om jag har gått vidare till rond 2, hehe. Är lite osäker själv på hur intresserad jag är, beror på vilken typ av anställning osv det kommer gälla, i guess. Är ju lite beroende av en heltidstjänst med hyffsad lön pga våran lägenhet! Men det vore ju väldans kul att få komma på ytterligare en intervju iallafall :).


Kommentarer
Postat av: Anita

Du ser att det gick bra da, Farmiz duttiga kicka ♥♥

2010-12-21 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback