2010.12.20

Nu är det inte många dagar kvar till julafton inte! Vi har en massa insmockat i helgen. På julafton ska vi först till Hampus föräldrar en sväng på dagen och sen hem till min pappa på kvällen. Den 25:e ska vi fira jul med min mamma och den 26:e ska jag jobba på dagen sen är det kalkonmiddag hos Hampus farmor. Huh! Men det ska bli mys:)

Tråkigt bara att jag har den sena tiden på jobbet denna vecka. Blä. Imorgon får jag en liten sovmorgon iallafall eftersom jag ska på gruppintervju på Vapiano. Hjälp! Är lite nervös, gruppintervju låter läskigt. Hehe. Jag kan bli så arg över hur jag står i vägen för mig själv när det gäller sånt. Jag tror jag är ganska körd men försöka ska man alltid göra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer gå kanon. Du kan bara göra ditt bästa :)

2010-12-20 @ 22:34:09
Postat av: Sandra

goa du:)

2010-12-21 @ 13:05:30
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback