2010.12.11

Jisses, vilken stressig dag. Julklappshandling stod på schemat och vi kom hem med en himla massa, sen var det städning av hela lägenheten innan Sanne och Tobbe kom hit på lite tacopaj till middag!
Vi har även hunnit med att pynta granen och kikat på den senaste Beckfilmen.

Hampus fick en Iphone idag som han pillar med som attans. hehe. Nya skor fick vi båda också då det var väldigt behövligt. Men nä, nu ska jag inte sitta här längre utan lägga mig brevid min man i sängen och sussa. Imorgon är det ju jobb igen.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygga du snygga design !

2010-12-12 @ 23:02:52
Postat av: KAJSA

Fin gran. Hah :D

2010-12-17 @ 12:49:28
URL: http://kescht.blogg.se/
Postat av: päls

Men vad mysigt ni har! Nu längtar jag ännu mer till jag får komma och hälsa på. Och längtar efter dig såklart :)

2010-12-20 @ 10:06:30
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback