SHAPE UP

Ja jag har varit på lite dåligt humör, varit i en svacka nu ett tag. Men nu måste jag fan rycka upp mig innan det här blir värsta Emo-bloggen, haha. De senaste inläggen har varit himla roliga känner jag när jag kollar tillbaka. Nej usch, sådan vill jag inte bli, men det måste väl vända nu? Eller snart iallafall.

Dagen har iallafall varit helt ok, helt ok på jobbet och med med min älskling när jag kom hem. Har ätit mig proppmätt på tacos, känner mig höggravid nu haha. Sen kollade vi på film och nu satte jag på det senaste avsnittet av det okända. Imorgon är det ju Torsdag och torsdagar brukar vara bra dagar! Så nära helgen!

Aja nu börjar det bli spännande på tv här! Så puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback