OH NO

I alla horoskop jag läste idag så stod det att jag skulle vara trött, inte ha någon ork, vara lättirriterad eller att jag skulle ha en riktigt dålig dag. Och om det stämde. Jag har haft hejdundrandes ont i huvudet hela dagen och har varit helt matt utan orksak. Ändå begav jag mig ut för en springtur som gick riktigt långsamt, kändes det som. Tungt som sate, ändå sprang jag milen på nästan exakt samma tid som vanligt. Huh, bara jag inte håller på att bli sjuk igen.

Nu sitter jag iallfall på golvet i vardagsrummet och bara dör med lite passionfrukt som belöning, hehe. Väntar på att min älskling ska komma hem och hoppas på att Bajen vunnit så han blir glad :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback