MISS DEPP

Pärlan Sofie gjorde mitt hår jättefint idag. Färgen blev helt perfekt och det blev en lite längre page och lite kortare baktill, men bara lite. Jag är riktigt nöjd! Duktiga Sofie. Klockan bara tickade iväg när hon var här. Jag hade tänkt att vi skulle gå upp till centrum och fika lite efter men när vi var klara hade allt stängt, haha.

Efter Sofie åkt hem gick jag, älski och danne upp och åt kebab. Länge sedan, men det var gött. Nu har grabbarna dragit till David och Malin för lite trevligheter. Jag skulle ju egentligen med men jag vet inte vad det är med mig. Jag har bara deppat ihop helt. Känns som om det enda som är bra med mig nu är mitt hår, haha. Nä, usch. Jag har så mycket tankar som jag bara skulle vilja slänga in längst in i garderoben. Blir så orolig över hur allt kommer bli och det mesta känns så hopplöst. Jag har ingen aning om vad fan jag vill jobba med så jag kan inte plugga vidare än. Samtidigt finns det inte ett enda jävla jobb, tydligen, och om två månader har jag inget jobb kvar. Då vette fan hur det blir med lägenheten om jag inte fått nytt fram till dess. Kul inlägg. Jag är i en svacka, en riktig jävla svacka.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du vet vart jag finns om du behöver mig :) Allt löser sig till slut. Jag ska hålla ögon och öron uppe för dig :) puss på dig gullmupps

2010-08-21 @ 23:51:01
Postat av: Mams

Mami loves you. <3

2010-08-22 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback