HJÄRTAT

Nej det blev aldrig någon träning. Istället lagade jag mums-middag och har myst hela kvällen med min Hampus. Har varit skönt att bara slappa hela dagen lång. Vi har tittat på SATC2 och mumsat gottis. Han på chips och jag på naturgodis. Sedan har vi suttit på ballen hela kvällen och bara snackat skit, lyssnat på coldplay och smuttat på bailys. Ibland är vår balkong så himla härlig, kvällar som denna när det fortfarande är varmt fast klockan närmar sig 23. Men snart ska vi nog gå och lägga oss, Hampus är trött efter en lång arbetsdag. Så nattinatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anita

Oh..vilken vacker utsikt ni har!

Skickligt tagen bild oxå må jag säga!

2010-08-09 @ 18:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback