HELLO

åh det är en glad mig nu! Äntligen har mina skal som jag beställt till min lilla telefon skickats iväg och ska väl komma om en dag eller två. Som jag har hållt på och mejlat och klagat. Beställde dem ju för en månad sedan och betalade på en gång så det var inte lika kul, fast nu fick jag ett extra skal på köpet bara för det och det var väl lite mer kul, hehe.

 Längtar till att få komma hem. Jag är kelsjuk känner jag, vill kela med min man. Vi ska ta en myskväll idag med tacos och film. Han lämnar mig över helgen och jag kommer dö av att gå runt ensam i våran lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Mams

Du får väl komma o gosa med mami i helgen då. ;)

2010-08-25 @ 15:51:34
Postat av: Sandra

ja du ska ju bjuda mig på lunch inne i stan hörde jag, höhöh

2010-08-25 @ 16:32:39
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback