HANG WITH ME

Nu sitter jag och har intagit min dagliga dos av havregrynsgröt, haha. Jag bara älskar min gröt. Ska snart åka och jobba på fokus 12-20! puh, att helgen redan är över för min del. Varför ska helgerna gå så nedrans fort?

Det har iallafall varit en riktig familjehelg. I fredags var jag ju med syster sen igår så åkte jag in med mami och syster inne i stan för lite shopping och lunch på Harrys. På kvällen gav vi oss av till pappa för kräftskiva! Inte för att jag äter kräftor men ändå;). Det har varit skönt att bara ta det lugn i helgen och träffat familjen, blir ju inte riktigt så ofta längre när man inte bor hemma.

Aja, time to göra mig i ordning for work!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback