HAIRCUT

Jippiyey! Idag ska mitt hår få en makeover. Känns skönt, tjejen som gjorde det sist har ju totalt förstört håret så jag måste nog tyvärr klippa av en hel del. Jag som precis fått lite längre hår nu. Men hellre det än att gå omkring och se ut som en risbuske i håret. Sofie har planer på att slinga i olika nyanser och klippa! Det kommer bli bra detta!

Igår var det mys med middag och så såg vi på Grown ups. Tråkigt att jag var helt galet trött bara, efter att pälsi och hennes man dragit så slocknade jag på två röda, haha. Men det hade ju varit en jobbig dag, som dock slutade bra :). Snart åker ju hon upp till sitt mellansel igen och det blir svårare att träffas :(.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback