DET OKÄNDA

Okej, jag är bättre nu. Även om jag mår illa lite till och från och är lite extra trött i kroppen. Imorgon återvänder jag iallafall till jobbet, det är ju inte så farligt. Man kan ju inte stanna hemma bara för att man är lite hängig, eller? Jag får iallafall panik av att bara sitta hemma. Fast jag har hört att det ska vara riktigt stressigt på jobbet nu, vilket får det att vända sig i min mage. Huh.

Idag har jag iallafall kunnat sysselsätta mig. Har pysslat lite med Sofies blogg som hon skaffat men inte "påbörjat" eller vad man ska säga. Jag vill påstå att hon inspirerats utav mig och mitt flitiga bloggande, hehe. Kanske int. Jag har även kört ett "Det okända" race här hemma för mig själv. Jag kommer nog drömma mardrömmar inatt. Jag började ju titta igårkväll när Hampus redan gått och lagt sig och ack vad dumt det var! När jag skulle lägga mig vad jag ju skiträdd!

Aja jag måste nog gå och lägga mig nu om jag ska orka med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback