CUPCAKEFACE

Nu sitter jag och slappar lite med cupcake i ansiktet. Min underbara ansiktsmask från Lush som luktar chokladmuffins, mmmmmm. Antar att jag tjatat om den x antal gånger men den är så bra!

Ja, vad har jag gjort idag då. Återvände till jobbet där det var stundtals stressigt, stundtals lugnt. Jag blev utmattad fort som fan, märker att min kropp inte riktigt hittat tillbaka till sitt sanna jag. Trots detta skulle envisa jag ut och jogga nu på kvällen. Dumma jag egentligen. Men jag har inte tränat på 5 hela dagar och jag höll på att få panik. Det gick bra iallafall även om det var tungt.


Åh! Vet ni vad jag köpte på vägen hem föresten? TURKISK PEPPAR! Det var Vickans fel som snackade om det i morse. Var så sjukt länge sedan jag åt det. Konstigt att man inte köper det oftare. Det är ju helt galet gött! Så jag och älsklingen har smaskat på en påse turkisk peppar efter maten, yumyum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback