BAD DAY

Godmorgon allesammans. Jag har haft världens sämsta start på dagen. Kunde inte sova ett jota inatt, har nog sova ca en timme bara och är helt jävla förstörd.  För det första så kan jag ju bara inte somna när jag helt plötsligt ligger ensam i en 160 säng, för det andra var det helt galet varmt, för det tredje så kom Hampus hem precis när jag lyckats somna och hans telefon började ringa och ha sig och för det fjärde har vi någon jävla djävulshund i byggnaden bredvid oss som fick för sig att skälla tre timmar i sträck mitt i natten. Missförstå mig rätt, jag älskar verkligen hundar, men just då ville jag vrida nacken av den. Satans kärring att inte kunna ta hand om sina djur.

Aja, vet inte hur jag ska kunna klara av denna dag. Som tur är har det hittils inte varit lika stressigt som igår iallalfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback