2010.08.29

Ja idag har det varit lite folk här nere som har haft en massa konstigheter för sig, speciellt nu de sista timmarna. Har nog inte varit med om så mycket konstigt folk på en och samma kväll, haha. Men men.

Zumba kommer ju köra igång nu i veckan här nere på gymmet och folk är som galna! Väntelistan på passen är uppe i 20 pers och folk ringer in och frågar om jag inte på något sätt kan fixa in dom på passet, haha. Tur att jag fick en plats iallafall. Jag kommer se så löjlig ut men det ska bli kul!

Snart får jag äntligen gå hem, det har varit en lång dag det här. Inte mycket besökare idag inte, alla ligger väl hemma och är bakis en lönehelg som denna.

Kommentarer
Postat av: Mams

Jag va inte bakis, jag tränade. :)

2010-08-30 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback