2010.08.01

Fasiken, det är ju redan augusti. Buhu.
Igår firade vi ju Jossan lite inne på Söder. Sofie blev min savior för kvällen. Sicken góbit hon är! Eftersom jag skulle till jobbet idag drog jag hem lite tidigare, Hampus och Danne mötte upp mig i handen och vi tog en liten promenix hem där jag bjöd pojkarna på pastasallad och baguetter mitt i natten, hehe.

Jag hade kameran i väskan hela kvällen, utan att ta ett enda foto! Det låter inte som mig. Det är ju mig alla brukar bli irriterade på för att jag alltid ska stå med en kamera upp i ansiktet på alla. Fick ynka en bild, EN bild, på Herr Daniel.


Är det bara jag eller har han inte sjukt långa fingrar på denna bild? Alienfingers indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback