VAD HÄNDER EGENTLIGEN?

Jag vet inte hur länge jag har sökt och sökt och sökt, hur många jobb som helst. Så helt plötligt under en väldigt kort tid har jag först fått tag på stockholmsmässan, sen ringde belle shoes och jag ska provjobba och idag ringde en liten tantilura och ville erbjuda mig ett telefontistjobb i sundyberg! Det kunde inte ha kommit lägligare eftersom vi flyttar snart! Min tur har verkligen återvänt, peppar peppar, för jävlar sicken svacka jag var i förut.

Nu är mitt största problem vilket jobb jag ska välja istället, haha. Om jag ens får jobbet på belle shoes. Självklart låter skojobbet roligare men jag måste ju tänka lite praktiskt också, beror ju på vilken anställning jag får, lön osv. Men fan vad glad är nu, för nu har jag trots allt ett jobb även om belleshoes säger nej. Det lönar sig att vara envis och tänka positivt även fast man bara har lust att ge upp.

Kommentarer
Postat av: Mary

du tar ju skojobbet såklart! jag vill ha rabatter

2010-04-27 @ 12:59:37
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: päls

Jag håller med föregående talare, rabbatter!



Sen skulle jag säga att det inte är så konstigt att din tur vänder eftersom du är grym! Don't you forget it!

2010-04-27 @ 13:55:52
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skojobbet är ju mera socialt, låter kuligare :)

Håller tummen att du får det :))

2010-04-27 @ 15:10:18
Postat av: Mams

Du kan ju alltid ta alla hahahahaha... puss..

2010-04-28 @ 15:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback