MYSA

Åh, lägenheten var stört fin jag jag vill veerkligen få den. Men det lär ju inte hända bara för det, och om det nu skulle hända så sitter jag ändå pyrt till och måste jaga jobb som en jävla maniac.

Som sagt så åkte vi till farsta efter, jag hämtade ut presenten som min älskling ska få eftersom han fyller år nu på måndag. Men jag är ju jag, självklart så kunde jag inte hålla mig och har redan gett det. Det blev ett armband som jag graverat in "just idag är jag stark" på då han är en hammarbyare.

Nu sitter vi och myser bara, jag ska lägga mig och läsa lite bredvid min älskling medans han tittar på el clasico. Min man är bäst.

Kommentarer
Postat av: päls

Det var ju en klockren present! En liten tår som föll där från gubben kanske? :)

2010-04-12 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback