MÖRBULTAD

Jisses, håll i hatten vad mörbultad jag känner mig nu. Inte ett smart drag utav mig att träna 1,5 timme innan ett body pump pass. Jag höll på att dö, men fasen vad kul det var! Det kommer bergis blir mitt nya favoritpass = jag kommer bli stark som hulken! Det enda jobbiga är ju att jag har problem med både axlar och knän vilket bromsar mig lite, men whatever!

Känner att jag går runt och är lite orolig/nervös nu hela tiden. Tror att det är av två olika anledningar.
1. Ska på rekryteringmöte hos stockholmsmässan imorgon 10:30.
2. Den här veckan får vi reda på om vi får lägenheten.

Jag är väl egentligen inte sådär brutalt nervös inför imorgon, det är mest spännande men ändå. Nytt ställe, nya människor, klart det är liite pirrigt va. Och man vill ju göra ett gott intryck. Angående lägenheten håller jag på att sprängas, jag vill veta nuuu! Att de ska hålla på att dra ut på det. Kom igen nu Lena på haninge bostäder och ringa bara.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jätte gärna Sandra! Vore kul att ha dom ;) Du är ju så duktig på att ta kort :)

2010-04-13 @ 22:08:19
URL: http://thisismelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback