I VÄNTAN

Hejhopp. Nu har jag suttit och tvättat min feta fot, så gott det går, i väntan på att min syster ska komma. Om ni nu ville veta, hehe. Så himla äckligt att jag inte har tvättat den ordenligt på hela två veckor imorgon, vill inte veta hur unket det kommer vara under bandaget för det är ju där jag inte kommer åt. Hampus brukar retas och kalla den för mögelfoten... aja nog om unka fossingar.

Vid 13 tiden ska vi gå ner och träna lite. Det ska bli så kul eftersom min syster inte tränar, inte alls, aldrig någonsin, typ. Jag ska göra henne till en liten träningsnarkoman har jag bestämt, hehe. Fast det är nog ett uppdrag som i stort sett är omöjligt men jag gillar utmaningar!

Time for some gottis te!

Kommentarer
Postat av: Mary

haha lycka till kärring

2010-04-06 @ 22:15:18
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback