BUHU

Usch, har varit lite låg idag ( Ja jag vet att jag alltid är låg men lågt humör menar jag). Hjälps inte att jag ska jobba hela dagen lång imorgon, ett 10 timmars pass på stockholmsmässan står på schemat. Men det kommer nog gå bra, hoppas jag, hehe. Jag behöver pengarna om inte annat.

Nu har jag och min älskling fixat med papprerna som ska skickas in till haninge bostäder. Precis när vi var klara så kom vi på att vi inte hade några frimärken så hampus fick ge sig ut på frimärkes jakt! Så nu ska det nog inte dröja så länge tills de ringer upp oss och förhoppningsvis ringer de för att boka en tid så vi kan skriva på kontrakt.

Aja, jag ska upp tidigt imorgon så nu ska jag sleepa. Natti

Kommentarer
Postat av: Mami

Lycka till första dan på nya jobbet. :)

2010-04-20 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback