AWESOME

När vi var i handen idag gick vi förbi där jag och älsklingen kommer att flytta in! Det började riktigt pirra i magen när jag stod där. Byggnaden är snart klar och det är ju inflyttning runt omkring 1juni. Vi får väl reda på exakt när vi får flytta in på tisdag då vi skriver på kontraktet. Spännande om vi får flytta in tidigare till och med! Jag är ju en sån där människa som inte kan vänta med saker, jag vill nununununu. Fas bara för därför kommer vi bergis få flytta in senare;)

Iallafall är det någon utav 2:orna, alltså hörnen, på 5:e våningen vi har fått. Hur awesome är inte det? Jag och älsklingen är bäst.




Kommentarer
Postat av: Anita

Ser jättefint ut, vilken fin balkong ni får att

sitta och mysa på :D

Lycka till!

Kramiz

2010-04-25 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback