2010.04.23

Jag som hade tänkt typ sova till 12 idag bara för att jag inte fått vila ut så mycket de senaste dagarna, men jag vaknade 8 och var dunder pigg. Jaja. Nu har jag smällt i mig en supergod frukost som bestod av det godaste brödet som finns från finland och en latte. Snart ska jag följa med lillebror upp till handen och handla lite grejjor till hans hamster.

Det blir full rulle idag, senare ska jag åka en sväng hem till jossa för att försöka lindra hennes onda hand;). Stackarn var med om en olycka med en elak brödkniv och fick sy en massa. Dessutom ska jag väl försöka hinna med och träna någon gång idag också.... Har inte tränat på hela 4 dagar! Det är väldigt ovanligt för att vara jag och jag bara måste röra på mig känner jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback