2010.04.05

Jag trodde fan att jag gick i sömnen eller att någon spelade mig ett elakt spratt när såg att snön yrde ute. Det skulle ju vara vår nu! Äckel snö. Dessutom blir det ett himla jobb för mig om jag ska kunna gå ut nu med min fula sula till sko.

Trots det så har jag redan varit nere på gymmet och rört på fläsket och nu snart kommer älsklingen och hämtar upp mig för att sedan åka in till stan. Vi ska först till lagerhaus för att köpa lite sött jag spanat in och sen ska vi till åhlens och byt ut hampus tröja han fick i tidig present. Måste skynda skynda för snart kommer han.

Kommentarer
Postat av: Mams

Visst va vi duktiga som orkade träna i morse, fast det deppsnöade.. :)

2010-04-06 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback