Trasig.

Jag fick ungefär en kvarts sömn inatt även fast jag var hur trött som helst. Troligtvis för att jag är så stressad hela tiden och får ångest. Jag klarar inte av det längre, orkar inte. Speciellt inte när en viss person pushar på hela tiden och vägrar förstå. Jag måste börja ta det lugnt nu innan jag får ett sammanbrott.
Orkade inte ta mig till sjukgymnasten idag heller på grund av det, att ta sig dit och stressa sig igenom mina övningar, hinna ett 1 och en halvtimmes pass på 45 min, och åka hem igen kändes för påfrestande.
Min älskling och mamma Tina var snälla och skjutsade hem mig istället.

Om denna natt blir likadan måste jag nog ta ledigt imorgon så jag kan stressa ner. Jag behöver den där resan nu. Jag behöver min Hampus nu. Jag behöver umgås lite med min Amanda och min Josefin nu.

Kommentarer
Postat av: Päls

Finaste Sandra, jag skickar världens största kram! Du är bäst! Hoppas att orden skänkte lite glädje i tillvaron, det fixar sig snart. Du klarar allt

2009-09-28 @ 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback