Take a sip of dancing juice

stress stress stress!
Ja, nu måste jag skynda mig så jag hinner göra allt och göra min någolunda fin innan jag drar iväg med min kära josefin till södertälje för lite skoj!

Gårdagen var myspys, god kycklingsallad på bellmans och sen bio. Dock blev jag ruskigt besviken på filmen. Kändes verkligen som om de bara hade slängt i hop filmen bara för att. Blää.
Jag somnade typ den första timmen eftersom det inte var förrän efter det som det började komma igång lite... Menmen.
Hampus köpte en enliters cola på bion, EN LITER? Dessutom drack han typ upp den på en kvart också, helt galen minsann. Så satt jag där med mina små Mer, sånna som man drack när man var liten och fick inte ens i mig  alla dem under hela filmen.
Tydligen var det också hysteriskt roligt när lilla jag med mina mini händer höll colan åt honom. japp.





Kommentarer
Postat av: Hampe

Ja men du var ju förjävla söt med dina små händer på den stora colan! <3

2009-09-21 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback