.... sudda bort din sura min

Tänka sig att det räcker med ett samtal till Hampus så får man helt nya krafter när det börjar bli tungt och jobbigt.
Usch, jag skulle nog inte klara av att jobba så mycket som jag gör och åka fram och tillbaka till sjukhus och sjukgymnaster om det inte vore för dig ändå....

Huvudvärken som jag fick igår sitter fortfarande i, fast tusen gånger värre. Börjar nästan undra om det inte är så att en bit av min hjärna sprängdes. haha.
Nu sitter jag bara och degar som vanligt efter jobbet. Ska gå ner och träna, göra mina dumma övningar.
Hej och hå vad negativ jag låter nu, skärpning!

När jag var på ica och handlade mig lite naturgottis sprang det runt en rolig liten gubbe. Han gick och nynnade och sjöng så det stod härliga till, inte på det där galna sättet, utan bara för att han tydligen var på sjukt bra humör antar jag. Det var nog ingen som kunde hålla tillbaka ett leende när de såg honom. Varför kan inte jag vara på sånt humör för?

Men som sagt, tur att jag har min Hampus som gör mig gladare dagar som denna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback