Stockholm

Idag har jag och min raring varit i staden och shoppat hela dagen. Shoppat upp mina sista pengar, men det var till bra och nödvändiga saker. Jag fick med mig en jacka, ett par skor, en halsduk, en väska och brevpapper hem.
Nu kan jag börja skriva mina parfymarade brev till amanda :).

Det har varit en mycket bra dag även fast det blev panik på vägen in. Vi tog ju bilen och pågrund av att något hade hänt i tunnelbanan var det kaos och avspärrningar.
Men vi klarade det tillslut iallafall:).
Jag måste säga att jag älskar alla rabatter jag får för att jag jobbar på åhlens, och hampus lider ju inte direkt av det heller. Man får sådan shoppinglust när man vet att man får allt mycket billigare än alla andra, haha!

Nu segar jag bara, lyssnar på whitesnake, vilar knät lite grand. Ska nog skriva mitt första brev till min päls och sen blir jag upphämtad av Hampus så fort sverigematchen är slut på tv. Ännu en myskväll i guess, vilket behövs. Trots att jag gärna hade velat träffa jossa idag, känns som det var ett tag sedan nu.


usch, helgerna går för fort. Imorgon är det ju redan söndag och jag ska jobba igen. Kör över mig långsamt, någon?


Kommentarer
Postat av: Mary

visa vad du köpt då

2009-09-05 @ 21:11:14
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback