Myskväll, javisst

Nu sitter jag och stinker för jag har tränat minsann. Jag äääääälskar att träna och jag ska verkligen försöka komma igång nu igen när jag får träna mycket mer med mitt knä :)
Äntligen kanske jag kan börja ta ut mig sådär mycket så man inte ens orkar stå upp normalt efter igen. HÄRLIGT!

Aja, kanske ska jag duscha så jag blir ren och frän igen. Ikväll blir det en riktig slappar kväll, måste ta in alla timmars sömn jag missat under dessa veckor känner jag. Så jag och min älskling ska först åka och köpa lite chokladkaffesirap (om vi hittar) och en påse tacochips som vi ska glupska i oss framför inglorious bastards.
Hampus har ju inte sett den och jag tyckte den var så bra så jag ser den gärna igen :).

Håll i hatten för nu blir det fredagsmys.


Kommentarer
Postat av: Mary

åh inge jävla tjat om fredgasmys! tyst kärring! :P

2009-09-04 @ 19:11:45
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback