Mumsfillibibblanfrukost

Sicken mysmorgon jag har haft med älsklingen.
Till frukost bakade jag scones och gjorde en varsin chokladkaffe! guuuud så gott det var. Det var ju ett tag sedan man bakade scones. Har inte haft tid på på sista tiden, har alltid varit på språng. Förut bakade jag nästan alltid scones till frukost och det hade jag tänk börja med nu igen :).

jaa... vad händer idag då? Jag ska iallafall ner på gymmet, träna lite. Ska testa på pilates idag, det ska bli spännande eftersom sist jag provade det så höll jag på att svimma. Jag klarade inte av andningen, så vi får väl se hur det går. Sen senare ikväll blir det väl en massa dexter med älsklingen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback