Money, money, money, must be funny.

Lön idag och gud så härligt! Det är så nice att se pengarna ligga där på kontot och bara vänta på mig :)
Fast nu ska jag minsann försöka vara duktig och hålla i pengarna, ett tag iallafall!

Pilatesen i söndags gjorde mig snurrigare än någonsin men jag märker att det verkligen är bra för mig. Är så sugen att börja på en sån där nybörjarkurs så att jag blir av med min dumma spänningshuvudvärk nån jäkla gång. Men jag orkar inte åka till stan eller något en gång i veckan för det, jag åker ju redan till sjukgymnast och allt så om jag ska gå pilates så måste det nog ligga närmare än så.
Men gud vad jag vill, jag vill jag vill jag vill!

Usch, nu sitter jag och är på tok för mätt. Mängder av kaffelatte och sesamkakor skvalpar runt i min mage.
Sesamkakor och dexter är mina nya måsten. Jag tror jag är beroende på riktigt, utan minst en utav vardera per dag så får jag problem. Hela kroppen skriker MÅSTE HA!
Kan man behandlas för beroende av det tro?
- Hej, jag heter Sandra och är beroende av sesamkakor och dexter.

Aja, jag borde väl pallra mig ner till fokus och träna lite men det tar emot alltså. Jag har en grym träningsvärk i mitt vänstra ben. Tog med mig testvaren från sjukhuset till min sjukgymnast igår och när hon hade sett dem körde hon skiten ur mig. uscha mig, träningsvärk som denna får man ju bara efter ålandslängret med handbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback