lyx bara för mig.

Riktigt mys var det igår. Vi drack chokladkaffe och åt fruktsallad medans mamma la kort på oss. Tiden gick lite för fort bara, men det är väl så när man har roligt :).

Nu ligger jag hemma i sängen och vilar mig, är helt slut! Skulle ju egentligen träffa Leila och gå på bio idag men hon missade bussen från uppsala minsann. Vi ska nog ta en liten fika och sådär imorgon istället:)
Eftersom det blev som det blev funderar jag på att ta hand om mig själv lite ikväll.
Bara vara, ta ett bad, måla naglarna, lyssna på musik, ta en ansiktsmask. Ja, pyssla om mig själv lite grann helt enkelt. Det var ett tag sen och när man jobbar på ett jävla lager 5 dagar i veckan är det lätt hänt att man ofta känner sig smutsig och äcklig. Det lockar väldigt mycket iallfall! Då kan jag ju använda den där roliga tabletten som jag köpte på lush som man ska lägga i ett ångbad för ansiktet, roligt roligt.
Men vi får väl se.

Jobbade ju på fokus idag istället för imorgon, fick testa på lite nya grejor idag som att göra träningpass till våra kära kunder. Kul att få lite nya arbetsuppgifter som man kan fördröja tiden med om man inte har något att göra:).
Efter jobbet hämtade min man upp mig och vi tog en sväng till handen, vi hade ju inte tänk på att det var haningedagen idag. Det verkligen kryllade av folk. Det var en tantilura som inte kom fram med sin lilla kärringbil eller vad det heter så hon körde helt enkelt på alla istället? haha...
Jag råkade få med mig lite saker hem också, oväntat va? Hampus börjar bli riktigt trött på mitt shoppande, stackarn. Men han är go som står ut ändå för min skull :).



nej det är inte bajs, det är en chokladansiktsmask


Kommentarer
Postat av: Mary

varför haru bajs i ansiktet? moahha

2009-09-12 @ 19:24:55
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Sandra

om du håller pilen på bilden så kommer det upp en liten fin text kärring, ej bajs, chokladmask!

2009-09-12 @ 20:31:49
URL: http://sandrasolander.blogg.se/
Postat av: Mary

gör de ju inte?

2009-09-12 @ 21:09:10
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Mary

gör det ju inte?

2009-09-12 @ 21:09:53
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback