Jag. måste. slå. någon.

JAG BLIR GALEN!
Hur är det möjligt att alla grinollar samlar på samma ställe samma dag?
Jag blir så irriterad på folk som inte kan ta mig seriöst bara för att jag är ung.
Ibland känns det som om folk bara vill grilla mig, se hur jag reagerar och alla som känner mig vet ju hur illa mitt temperament är.
Jag kan vara trevlig första, andra och ja till och med fjärde gången kanske. Men sen klarar jag inte mer!
Jag höll på att koka över och sen kom Stefan och sa exakt samma sak som jag stått och förklarat i en kvart och helt plötsligt förstår de på direkten.

Hela min dag var förstört efter det, jag blev så sur så jag fick en hej dundrans huvudvärk som vägrar ge med sig. Aja, nu ska jag försöka bli snäll och go. Hampus kommer ju snart och jag vill ju inte gärna att han ska lida för det.
Dessutom har han gjort illa sig efter att ha spelat match idag, så jag måste vara snäll och ta hand om honom, plåstra om honom lite. Jag vill bara att han ska komma nu, han vet alltid hur man gör mig glad igen. Min underbara man.
Men en kopp gott te med honung i får duga så länge.



Kommentarer
Postat av: mary

det är bara att kasta något i huvudet på dom

2009-09-06 @ 21:47:20
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, då får jag nog kicken

2009-09-06 @ 22:12:24
URL: http://sandrasolander.blogg.se/
Postat av: päls

Jag röstar på syrrans förslag ;)

Kom ihåg att du är bäst <3

2009-09-07 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback