It's Friday, I'm in love.

Okej. Min fredag har inte börjat så himla bra, missade tåg och bussar och utebliven lön mm. Morr på det.. MEN HEY, det är fredag och då ska man vara glad :).
Något som gjorde att humöret vände på stört när jag kom hem var att jag hade fått brev nummer 2 av min päls! Långt och fint var det dessutom!
Hon kommer hem vecka 44 och jag längtar så jag spricker. Nu har jag finfina saker att se fram emot den närmaste framtiden! Kryssning, Amanda och Thailand, jippi!

Jag ska snart pallra mig ner till gymmet och svettas lite igen så att jag senare kan avsluta min fredag med en riktig myskväll med Hampus. Jag känner för svulltime!
Kanske att jag hinner städa mitt rum innan han kommer hit också, kanske men icke troligt. Han är ändå van nu så varför anstränga sig? haha.

 


Kommentarer
Postat av: Hanny

Ja du får väl börja läsa min blogg, så läser jag dig visste inte ens att du hade en, men nu vet jag =D Ja du jag håller på hela tiden och hur går det för dig med raggandet av folk? Tror det kommer rikigt mycket folk frågan är bara om vi känner dom haha

2009-09-25 @ 23:19:14
URL: http://hannyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback