Hösten är här

Håll i hatten vad kallt det var imorse när jag skulle till jobbet. uschuschusch, jag gillar verkligen inte hösten, vintern och all kyla. Fast det ger mig ju bara en anledning till att shoppa en massa nya kläder, vilket är kul :)
Lite mysigt ska det nog bli att gå runt i stora halsdukar och mjuka tröjor.

Nu ska jag springa ner till gymmet och köra slut på mig själv lite grann innan jossa kommer hit ikväll :). Eftersom jag ska jobba imorgon med så blir det en chilledillmyskväll.
Jag tror jag bjuder på en bild på skönheten, japp, det gör jag.


sötnöt


Kommentarer
Postat av: Joss

Kul att du har joinat svarten-klubben :D Då kan vi matcha fint hihihihi. ses ikväll babe! <3

2009-09-11 @ 16:42:17
Postat av: Mary

du bjuder aldrig på en skönhetsbild på mig! :( hah

2009-09-11 @ 22:22:45
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback