Hejdå sparpengar, Hej Thailand!

Ja nu börjar Thailandresan formas och jag tror jag spricker av iver!
Troligtvis är det så att vi kommer att åka den 17/11 och vara borta i två veckor, på de två veckorna kommer vi bo på två olika hotell. Lite variation :)
Åh, det ska bli så härligt! De här två månaderna kommer vara rena tortyren för mig innan det bär av! Det är ju tyvärr så att när jag väl vill någonting, får för mig något, så vill jag att det ska hända NU, på stört, ord och inga visor. Men jag får hålla mig i skinnet och Hampus min får lugna mig när det blir för mycket, haha.
Min gullegubbe, han säger att det bästa med hela resan är att få ha mig helt för sig själv i två veckor. Hur underbar är inte han?:)




Troligtvis ett utav hotellen vi ska till! :)  sugen?


Kommentarer
Postat av: Hamps

Japp älskling :) om två månader ska det bli av! Planera och kolla upp lite grejs sen drar vi! Bättre kan det nog inte bli :)

2009-09-22 @ 21:29:02
Postat av: Mary

rövhål

2009-09-23 @ 13:33:59
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback