Happyhappyhappy.

Trots att jag igen inte kunnat sova, att jag återigen blivit terrad och att jobbet gick segt så är jag mucho happy idag. Direkt efter jobbet hämtade älsklingen upp mig och vi åkte in till slussen för att vaccinera mig hos vaccin direkt, och direkt var det minsann! fylla i papper sätta sig på stol och sen satt sprutan i armen, klart! Jag hann knappt berätta mitt namn. Men det var bara bra att det gick fort och om en månad måste jag återvända för ännu en spruta. Det som gör mig glad är ju att sprutorna betyder att det börjar närma sig nu minsann, hihi. spännande!

Men det bästa är att resan äntligen är bokad! Till hundra procent, ingen återvändo! Och det är en riktig dröm resa! Åh vad jag längtar, det pirrar till i magen bara jag tänker på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäääääävla skönt att allting är klart nu :) eller va säger du?

2009-09-30 @ 17:19:17
Postat av: Anonym

Jag är INTE avis, jag är INTE avis, jag är INTE avis... <3

2009-09-30 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback