Fokus på fokus

Idag sov jag läääänge och gott, gud så skönt det var!
Nu är jag iallafall klarvaken och hemma igen. Ska dra en snabbstädning av rummet innan jag går ner och jobbar på fokus.
haha, jag kan verkligen inte hålla ordning och reda i mitt rum, eller kan kan jag kanske men jag har ingen ork. Vet inte vad som har hänt, förr höll jag det alltid fint, nu tar det två dagar så ser det lika hemskt ut igen.

Aja.. Igår beställde jag en tid för min hårförlängning :) jippi! Det ska bli spännande att bli tjockhårig igen. Det blir alltså av den 19de nu. Jag längtar redan.
Jag funderar på att kanske klippa lugg också? Men jag vet inte. Många förändringar inom kort tid, men det är kul att leka lite.

Här har du en bild på mina fina nya skor från Monki syster, resten får du se när vi träffas.


Kommentarer
Postat av: Mary

dom va fina förresten!

2009-09-07 @ 20:26:27
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback