Flickan som lekte med elden

Hejhopp! guess what, nu sitter jag och läser ett brev från min lilla amanda :) Det var på tiden!
Det är så mysigt med brev, att vara någons brevvän. Mindre mysigt är ju anledningen till varför vi skickar just brev till varandra.

hmm.. så fort jag har svarat så ska jag gå ner och träna lite och sen kommer hampus och vi ska se det sista avsnittet på dexter! Det är så sjukt spännande, jag tror jag dör.
Sen ska vi ju försöka hinna med lite true blood också :)

Imorgon blir nog en bra dag känner jag på mig, vi ska till stan, äta lite på bellmans och se flickan som lekte med elden! Fick lite panik nu när vi skulle boka och insåg att vi kanske var ute i lite dålig tid. Alla de bra platserna är såklart borta dagen innan det är premiär men ja, så långt tänkte ju inte jag. Men nu är det bokat iallfall. Vi ska till skandia, den där mysiga gamla biografen på drottninggatan.
Det ska bli spännade och jag har höga förväntningar. Flickan som lekte med elden är utan tvekan den bästa av millennium böckerna, inte luftslottet som sprängdes som tydligen alla andra tycker.

Usch, jag kommer säkert spendera en del pengar imorgon också. Det är farligt att vara i närheten av Åhlens city när man har så fin fina rabatter. Det gör det ju så kul att shoppa! Jag får be Hampus att slå mig på fingrarna lite grand.





Kommentarer
Postat av: päls

Åh, hojta om den är bra eller inte! Fast det kanske är en dum sak att fråga, den kommer ju att vara grym :) Hoppas att den går häruppe i övik också...

Bra att det kom fram så snabbt och jag lovar att jag bli bättre :) Om det är något jag ska ha knarkat häruppe så är det frimärken till dina brev <3

2009-09-17 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback