En Hampus sitter fint en dag som denna.

Nu ligger jag hemma hos Hampus och väntar på Hampus, haha. Han skjutsar sina föräldrar som skulle ut och partaja och jag sitter här med min mage som är så hungrig att den snart gräver sig ut genom skinnet och vandrar upp till vegabaren för lite kebab, nära och bra. Men nej, jag måste vara duktig och hålla mig, när han kommer ska vi nämligen laga mumsi tacos. Jag kommer med stor sannolikhet slänga i mig allt och sen få så jäkla ont i magen, menmen.

Usch, jag känner att jag är lite halvt deprimerad. Igår var ingen topp dag direkt och idag gick jag upp kl halv åtta för att jobba, buhu för mig, jobba på en lördag.... Sen efter det så var det planering med resan och nu har vi iallafall reserverat ett par biljetter, men vi får se hur det blir. Jag orkar inte hålla på med dittan dattan, jag vill helst bara boka rätt och slätt och sen åka, fast då får man ju inte det bästa kanske och det vill vi ju ha. Men Hampus har sagt att han kirrar det där för jag klarar bara inte av det, har inget tålamod som sagt. Det ska ske NUNUNU om man heter Sandra Solander och då är det lika bra att hålla sig borta.

Jag ser INTE fram emot nästa vecka, ojojoj. Fart och fläkt hela tiden och inte en enda ledig dag från jobb minsann. Så ska jag hinna sjukgymnasten, vaccinering i stan, fira leila och att vakta hund torsdag - söndag. Fast det två sistnämna är ju inte jobbigt direkt, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback