Lazy Sunday

Nu sitter jag och dricker lite chokladkaffe, bläddrar i mina nyinköpta tidningar och lyssnar på musik. Låter det inte myspys? Ibland är det förjävla skönt att bara vara för sig själv och göra ingenting, tror att jag ska göra om lite bilder sen också. Det var så länge sedan. Risken är bara att jag fastnar och glömmer bort mitt pilatespass, haha.

Det var en riktigt mysig kväll igår med min älskling också. Jag tror jag åt ungefär lika mycket till middag som jag har gjort under hela veckan, men det var det värt! Efter middagen blev det wallander och sen sängen. Jag var helt slut! Äntligen fick jag sova ut, ända till klockan halv ett idag :). Fast tydligen så hade jag varit helt vild inatt, snackat i sömnen och sprattlat som en döende fisk. Jag måste ha drömt lite mardrömmar för när jag vaknade så ville jag bara klammra mig fast vid min älskling och aldrig släppa taget.

Nu spelas Whitesnake - sailing ships. Åh vad jag älskar den låten och jag tröttnar verkligen aldrig, har lyssnat på den jag vet inte i hur många år nu och den är alltid lika bra. Jag får en sån där varm luddig känsla inom mig, haha. För mig handlar såklart inte låten om en massa seglande båtar, den har en underliggande mening. Musik när den är som bäst. Loveloveloveit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback