Räddaren i nöden.

Älsklingen räddade min dag! Han köpte prima kaffe till mig så nu har jag minsann smuttat på en stor kopp. Och kanske kanske ska jag vara busig och göra en till snart!

Jag är riktigt sugen på att baka något i helgen, det var ju ett tag sedan nu. Funderar på lite munkar eller kringlor? mumsimumsi. Vad tycker du pampers?

Soon ska jag ner till gymmet och svettas lite, kanske även sola. Det var också så länge sedan. Kollade på bilderna från förra helgen då jag var med jossa och sara och jag ser ut som ett jävla spöke jämfört med dem! Dessutom behöver jag nog lite sol, det börjar ju bli så kyligt nu :/, jag hatar kyla!
När jag är på jobbet känns det som om jag redan kommit in i klimakteriet, jag har en tjocktröja på mig och fryser så då sätter jag på mig en till men då börjar jag svettas och koka istället och så håller det på hela dagen, på och av på och av.

Kvällen blir väl som vanligt, börjar bli en rutin nu med lite dexter och gos.


älskliiigngngnng



Kommentarer
Postat av: Pampers

Det låter utmärk älskling! Jag tackar aldrig nej till bakelser! Hmmm.. Två alternativ? Jag vill ha båda juuuuuuu! :)

2009-09-24 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback