Lugn och ro? vad är det?

Tråkdag. Tur är att tiden går rätt fort iallafall. Jag har börjat med en dålig ovana, att somna på tåget på väg in mot sjukgymnasten. ajjabajja! Snart kommer den dagen då jag inte vaknar upp i tid för att stiga av.

Men mitt största problem just nu är att mitt kaffe är slut! rackarnsbananer, vad ska jag nu göra imorgon när jag kommer hem efter jobbet och vill smutta på lite chokladkaffe? Mitt kaffe ger min ny styrka, I need it. Men men, får väl flirta lite med mamma så hon köper nytt till mig, hahah.

Föresten så blir detta inte den sista veckan på åhlens för mig, fick förlängt i en månad till, till den 30/10. Vilket passar väldigt bra eftersom vi tänkte åka den 17/11.
Kanske att jag får förlängt en månad till, men inte på samma område som nu isånt fall utan någon annanstans i byggnaden. Men då får de tåla att jag ska åka bort minsann.
Min chef har pratat så bra om mig de de högre cheferna, de som bestämmer om jag ska få förlängt eller ej så man kan ju alltid hoppas. Jag vette fan vad som händer annars.
Jag, "arbetslös" ? Har ju fokus men det ger ju inte mycket pengar eftersom jag får så lite arbetstid så man kan nog kalla det för arbetslös. Usch, det låter inte bra.

Jag har ju så mycket för mig nu så det skulle kännas så tomt att bli arbetslös. Nu är det åhlens på vardagarna och såklart sjukgymnasten måndag och onsdag, sen ska jag på intervju för någonting den 6/10. Inte för ett jobb, det är någon undersökning de håller på med och jag får 300 kr för att sitta och svara på lite frågor i en timme, lättförtjänt. Sen vill fokus att jag ska jobba 4 timmar mer än vanligt nu på söndagar tills de får igång ett bra system + att de vill att jag ska kanske jobba en timme eller två extra för att ringa runt och boka tider med folk + att de vill att jag ska gå en receptionskurs. Ojojoj. mycket att göra och jag blir nästan förvirrad, just därför ska Thailand resan bli helt sjukt underbar, få koppla av lite och komma ifrån all denna jäkla stress som jag ständigt plågas av.

Nu ska jag ta en skön dusch iallafall och mysa ner mig i väntan på min underbara man. Som självklart kommer vara lite halvdeprimerad, eller ja , troligtvis. Risken är väl liten att bajen vinner idag, haha.
Men lite Dexter och Sandras dunderte kan nog få honom på lite bättre humör iallafall. Och självklart ett lass med kyssar :)


Kommentarer
Postat av: Mary

dom kan inte säga någonting om att du åker bort om du inte vetat om du får vara kvar eller inte. Bara att säga att du ska bort såfort du får veta om du får vara kvar då :P

2009-09-24 @ 10:27:22
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback