Festligheter

Igår blev det äventyr till södertälje med jossa och sara, mucho trevligt må jag säga även om vi hade lite otur. När vi skulle byta i älvsjö så satt vi och väntade i i ca 20 min och så när tåget rullar in så inser vi att vi faktiskt står på fel perrong, haha. Ja, vi missade ju självklart det tåget, fick vänta en halvtimme på nästa. Sen var det signalfel och grejor så istället för att åka raka vägen så fick vi byta till buss.

Första stopp blev jossas brors lägenhet, sara hade ju spelat handbollsmatch och var tvungen att fixa sig innan det bar av till femfemnoll där vi skojade till det! :)
Dans och trevligt sällskap för hela slanten minsann!
Jossa tappade ena klacken och fick trippa runt på tå halva kvällen! Vet inte hur hon lyckades med det men heter man Josefin så går allt! ;)

Nu ska jag snart ner till fokus. En viss Samuel hörde av sig kl 22 igår och sa att jag tydligen skulle börja klockan tolv istället för fyra! kul jul, inte vidare snällt att höra av sig på så kort varsel men men, jag har ju ändå inget annat för mig. Så tjohej! Dags för ett åttatimmars pass på gymmet.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Du måste skicka bilderna sen :D:D

2009-09-20 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback