Doctor, doctor tell me the news. dadadadadadaaa

Ojojoj, vilka stressiga dagar.
Igår var jag ju först hos läkaren, självklart sämre än vad jag trott menmen.
Det var lite obehagligt att göra testerna, jag spändes fast helt och hållet förutom benen och min läkare gjorde det inte bättre genom att säga : nu kommer du minsann ingenstans. Med en djävulsk ton dessutom.
på skoj förstås, men ändå ;)
Jag skickades hem med världens största bunt papper som jag inte förstår ett jota av, men det får jag väl ta med min sjukgymnast s¨jag får veta lite mer ingående hur knät mår.

Efter det var jag duktig och åkte faktiskt till jobbet istället för hem! Sen mördade jag mina muskler på gymmet mot kvällen.

Föresten så har jag blivit svarthårig? haha.......
Jag hade lite ljusa fläckar, såg nästan ut som en blond utväxt och när jag hade uppsatt såg jag typ flintskallig ut på vissa ställen, bara för det så då tänkte jag att jag köpte en ljusbrun färg för att fixa detta lilla problem.
LJUSBRUNT?! nej, det blev svart. Jag höll på att börja gråta den kvällen, men det ser faktiskt inte himla hemskt ut. Hampus gillar det, om han inte bara försöker vara snäll.

Aaaaja, nu är jag trött efter att ha jobbat 7 - 19 och ska slappa med älsklingen. Lite True Blood står på schemat, och sen djup sömn såklart ;) nattelinattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback