Big nono!

På tal om allt och ingenting....

Musik i all ära men att spela högt med mobilen på tåget är inte okej! När det dessutom är en 50 årig gubbe så blir det ännu värre. Fjortisarna kommer ändå undan med det, har en slags bortförklaring, att de är dumma och unga.
Alltså, när jag skulle hem igår från sjukgymnasten, trött och sliten så tänkte jag; "aah, vad skönt att få sitta ifred på tåget och läsa min bok". MEN ICKE.
Då ska den där gubben sätta på sin skit musik på högsta volym och jag kan inte koncentrera mig nångonting, alla bokstäverna flöt ihop till en enda stor massa. Nu känner jag att det är lite risk för Maggan Haggan här men jag.blir.galen.
Snälla jag ber dig fjortis Olof 50 år och alla dina små fjortis kompisar, skona oss andra genom att köpa ett par hörlurar, tack.

Okej, en annan rolig sak. Jag har insett att jag redan är pank? REDAN! Jag fick lön i tisdags och hokuspokus så var de borta , deprimerande.

Ja det här blev ett himla negativt inlägg men man kan inte alltid vara på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback