Baka baka liten kaka

hej hopp! Efter att ha gått hem från jobbet idag svängde jag förbi papps en stund för att plocka lite äpplen!
Varför? jo för att det är min tur att baka fikat till jobbet och jag tänkte bjuda på lite god äppelkaka a la sandra med vaniljsås!
Jag plockade mig även en stor påse med björnbär som jag smaskade i mig. Björnbär är faktiskt lite läskigt att äta tycker jag, det finns så många vrår där små kryp kan slå sig till ro. Så jag undrar hur många små stackars kryp som skvalpar runt i min mage just nu. äckligt, men skit samma det är ju proteiner som mamma sa. haha.

Jag älskar verkligen pappas trädgård, ett himmelrike för fruktälskare som jag! plommon, körsbär, päron, björnbär, vinbär, äpplen, krusbär och PERSIKOR! Trot eller ej men ja vi har persikor och de måste dessutom vara de godaste på denna jord.

aja, jag ska väl sätta igång med mitt bakande och sen ska jag pussa ihjäl min man tills han inte vet vad han heter längre.




Ja det ser ut som om jag inte gillar pussen, men i själva verket är det så att jag pussar HÅRT,
för att jag älskar min älskling så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback