Ändrade planer

Sa jag två veckor? nejnejnej, nu lutar det åt hela 3 veckor i härliga Thailand :).
Tre veckor & tre olika stränder. Åhhhh vad härligt det ska bli, kan jag bärga mig? nej!
Det enda jobbiga nu är att jag har glömt prata med fokus om mitt äventyr, hmm. Men allt ordnar sig, det gör det alltid :)


Nu har jag svettats och svettats och svettats, men gud så skönt det är såhär i efterhand, och solningen behövde jag verkligen som sagt.
Är helt slut, ska bli skönt att gosa in sig i älsklingens famn och slummra in i drömmarnas land.


Kommentarer
Postat av: Mary

vafan 3 veckor? då kan du fan bjuda på en vecka till mig istället! Verkar ju onödigt att ha 3 veckor, tycker du inte

2009-09-24 @ 20:48:44
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Hampe

3 låååååånga veckor i värme! :) Ja du älskling, i helgen kanske det bokas! Eller så blir i alla fall planeringen helt klar! <3

2009-09-24 @ 21:12:10
Postat av: Jossssan

Vi måste leka snart igen sucky suck! I helgen är jag i malmö men kanske nääästa vecka ? :)

2009-09-25 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback