Tuffa tider

Det känns så jävla töntigt att gå hem ifrån jobbet för en ond hals. Men gjort är gjort. Det var ingen som ville ha mig där, alla är väl rädda för att bli smittade. Konstigt det där, jag mådde ju prima skinka igår och nu sitter jag här med svullen hals och kan knappt svälja.
Kanske berodde det på att jag fick en massage av Hampus igår eftersom jag kände mig ungefär som the thing från fantastic 4. Schönberg blev iallfall typ alltid sjuk efter massage. Sjukt egentligen, ska man inte må bättre av massage?

Idag fick jag veta det som jag egentligen redan visste. Ingen förlängning på åhlens inte, men som tur är så verkar jag få lite mer arbetstimmar på fokus iallafall.
Det känns skönt att sluta på det sättet som jag gör, för att mitt knä är dåligt inte för att jag är dålig. Min chef sa att jag egentligen var hennes förstahandsval på förlängning men ja, min knä knasar ju, jag klarar inte av att gå 8 timmar varje dag. Ej lämpad för jobbet helt enkelt.
Usch, jag vet bara inte vad jag ska göra när jag kommer hem från thailand och står där utan jobb & pengar. Som sagt jag har ju fokus men jag får ju inte så mycket timmar där så att det räcker. Jag vill ha fast jobb ju..

Nu blir det lite soppa och film.

Kommentarer
Postat av: Mary

jävla åhlle, dom vill bara ha saker att skylla på.

Men en nice sista lön med semesterersättning brukar de bli :P jag fick 32 lax när ja slutade mohaha

2009-10-21 @ 12:44:31
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback