Torsdag

Pigg och glad idag minsann! Kunde sova hela natten men det kan ju bero på gårdagens bravader, lämnade hemmet klockan halv sju på morgonen och kom hem halv 12 på natten, haha.
Jag trodde det skulle bli en rätt så stressig dag men det blev tvärtom. Direkt efter jobbet for jag till sjukgymnasten där jag gjorde mina kära knäövningar. Hon tröttnade även på min hållning så nu sitter jag här med tejpade axlar minsann också. I alla fall, när jag var klar där var det raka vägen in till city där jag träffade Josefin. Vi mös lite på bellmans och såg Prinsessa på bio. Jag brukar ha lite vårt för svenska filmer men den var faktiskt bra :). En riktigt bra kväll tycker jag. Jag behövde det. Min jossa vet hur man förgyller dagen!

Nu sitter jag och bara degar innan jag ska ner och svettas på fokus, kanske blir det en solning också om jag hinner det. Sen kommer ju lilla vovven som jag ska passa fram till måndag eller vad det blir :). Helt galen men urmysig är han.


Nej... om man ska ta och äta litet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback