Torsdag

Måste ner till gymmet, men orkar inte, men måste. Dumma knä.
Seg jävla dag på jobbet idag, det finns ju knappt någonting att göra så tiden går så sakta. Om det är samma visa imorgon tänker jag gå hem tidigare minsann, ingen ide att sitta där och häcka.

Igår var jag på äventyr i nynäs med Jossa, mami & Camilla. Storseans med Terry minsann, han den engelska från det okända. Det var spännande men jag var sjukt trött och ja, jag har ju så jäkla svårt att sitta still länge med alla mina myror i arslet. Vi var där klockan 18 och det slutade kvart i tio.

Ibland vet jag inte riktigt vad jag tycker om det där, blir lite skeptiskt men kanske är det för att han inte var så bra som man trott, otrevlig var han faktiskt, sa att folk hade gått upp i vikt och hade hängpattar, hm? Men urkul att träffa jossa även om trötta jag kanske var lite halvtråkig.

Håret mitt blev super, jag är mucho nöjd :) Hampus börjar bli riktigt duktig på det där, haha. Han är min alldeles egna hårfärgare! Jag älskar verkligen mitt hår nu, långt och mörkt. Aja, nu är det väl dags att kila så det inte blir för sent. Sen kommer älsklingen hit och ska gosa och det måste man ju orka med, dessutom kommer han ha med sig aftonbladets resespecial om thailand som vi ska bläddra lite i och drömma oss bort. Bara en månad och en vecka kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback